Kvällens hissar

Sommarlov. Visst, jag skrev nyss att det inte käns som jag har sommarlov än. Men när man tänker efter och vet om att man har det egentligen så käns det riktigt bra! Inga krav, inga prov, inga läxor, inga bussar och inga sura kunder på kundmottagningen! Yiiha. Får hoppas att den här sommaren blir riktigt bra. Har dessutom en del skit roliga saker inplanerade. Vad sägs om beachsoccer i Åhus?

Födelsedagar. Jag älskar att fylla år i juni! Ryktas om lite firande veckan efter midsommar. Inte alls fel. Är vädret dessutom bra så kan vi ju till och med utnyttja poolen. Kan ju inte bli annat än lyckat då!

Glass. Choklad, vanilj, jordgubb, isglass, mjukglass .. ja vad som hellst, tror att jag gått och blivit beroende. allvarligt talat. Det bästa är att det dåliga samvetet försvinner när man äter glass på sommaren, för det hör ju bara till. Nej, skit i godiset, bara jag får min glass!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: haha vetefan asså ;D

2009-06-14 @ 09:01:42
URL: http://zaandrah.blogg.se/
Postat av: sandra (livetalasandra.blogg.se)

Vilken mysig blogg!

2009-06-14 @ 20:24:47
URL: http://livetalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0