Kvällens dissar

Vädret. Har kommit fram till att det enbart är vädrets fel för att det inte käns som vi har sommarlov än. Mycket regn och blåst är inte okej när vi är i mitten av juni! Nej, ge oss lite värme och sol istället. Regna kan det göra alla andra nio månader av året. Eller?

Städa. Varför ska det vara så svårt för mig att hålla ordning? Tror seriöst att jag inte är menad att städa. Därför jag börjar bli smått nervös inför min första arbetsdag då jag faktiskt ska just - städa. Vi får helt enkelt hoppas att jag är mycket bättre på att städa hotell rum än vad jag är med mitt eget rum.

Midsommar. Ni undrar säkert varför jag har med den här super svenska traditionen.. Och visst, midsommar är skit kul - när man har något att göra. Att gå ut på midsommar känns inte heller riktigt lockande. Ingen som vill komma hem till mig, hoppa säck och käka nypotatis? Inte det, nej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0