Jordgubbsjakt och VINST!

Riktigt gött med vinst idag och riktigt roligt att spela! Fan vad bra vi är!

Endast en match kvar nu innan uppehållet, hoppas på minst lika bra spel som idag! :)

Imorgon är det midsommar och jag ska försöka baka en paj. kycklingpaj. haha, undrar hur detta kommer att gå! Antagligen ett fiasko med min mat historia. Nädå, jag ska glänsa imorron med min mat! You will see.

Varit ute på jordgubbsjakt idag också, sjukt hur dem höjer priserna nu, och sjukt vad folk är galna när det gäller en liten sketen jordgubbe. Nej, till nästa år ska jag odla egna! Eller nja, kanske inte. Jordgubbar fick jag i alla fall, och dyrt var det!

Hoppas ni får en bra dag imorron allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0