jobb, fotboll och två blondiner i en bil

Lite längre arbetsdag idag, mer att göra och ännu mer stressigt! Kan ju passa på nu att be alla som tog bussen 14.20 om ursäkt för mina snarkningar! haha .. det e sjukt hur snabbt man somnar när man sätter sig på en buss! skönt är det också. lite pinsamt bara när man vaknar av att man smäller huvudet rakt in i fönstret ..

nu har jag precis varit inne och kollat u21 em på sundstorget med elin maja och några andra.. sjuk match, öste in mål! lätt bättre än det "riktiga" landslaget.

Men det roligaste var nog ändå när jag och elin skulle parkera på mc donalds efteråt. riktigt trångt, massor av bilar och jag och elin i en stor bil. inte bra. resultatet blev att hela mc donalds satt och kollade ut genom fönstret och skrattade åt oss när vi hade liiite problem med att parkera. sen när vi skulle hem kollade alla igen för att se hur allting slutade. undrar vad dem tänkte om oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0