Bortskämd

Idag har varit den härligaste dagen på länge! Varit i bortstahusen med farmor och blivit sjukt bortskämd som vanligt när jag är hos dem. Massa sol, glass, korv och pommes. Mmmmm. Låter inte helt fel, va? Kan tilläga att jag även bränt min rumpa :)

Nu sitter jag framför allsång på skansen och skäms nästan lite över alla tjejer som skriker så fort dem ser Johan Palm. Snälla, vad är det för speciellt med honom? Allvarligt talat, en liten påg med alldeles för långt hår som knappt kommit ur målbrottet. Jo men tjena!

Ryktas om lite sämre väder imorron, så då blir det en shopping runda som behövs väldigt mycket nu innan Åhus! .. Annars blir det väll en dag vid poolen som vanligt!

Ha det bra, people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0