Beachen

Varit på stranden idag med Emil och Maja, och Robin och Simon också en stund. Märkligt väder, blåste riktigt mycket så det kändes inte alls som solen tog något, eftersom man nästan låg och frös. Så man fick väll en liten chock när man kom hem och såg märket på ryggen. Aj aj aj. När ska man lära sig att smörja in sina axlar?

Efter ett tag gav vi upp och åkte hem, sen la jag mig vid poolen istället en stund och somnade väldigt gott där i en solstol. Kunde knappast bli mycket bättre än så. Och nu sitter jag och fixar med en massa musik tills fredag. Riktigt segt, kan jag tala om för er! Hoppas alla ni haft en bra tisdag, själv hoppas jag på sämre väder imorron eftersom jag ska jobba, eller .. det kan bli fint vid ett-två tiden, mohaha.

Ha de, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0