Väla, sol, köra, fest

Hunnit med en hel del idag måste jag säga! .. Började med en runda till Väla med mamma, köpte alldeles för mycket saker. Bland annat en ny bikini, blått e flott. riktigt snygg e den. Övningskörde faktiskt hela rundan också, gick as bra .. dock ett helt år kvar innan jag kan ta mitt jävla körkort.

Nu kom jag nyss hem från helsingborg, följde med Philippa på en fest .. Fast var inte riktigt på fest humör idag, så det blev tidig hemgång för mig. Fast tydligen så hade philippa fått andnöd precis efter jag gått? Ännu ett tecken på att vi helt enkelt inte ska festa utan varandra. Då går det bara utför..



Jag och min snygging i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0