back in skåne

Jaha, då var man hemma i Skåne igen. Ruskigt skön vecka, det här. Har alltså befunnit mig i Ludvika, där det enda man gör är att äta frukost, sova lite, plocka bär, äta lite till, fiska, sova, äta lite till, sova. Låter som en sjukt bra rehabilitering efter helgen som varit. Konstigt nog är jag riktigt trött fortfarande, kan bero på den sex timmar långa bilfärden hem, kanske?

Ikväll ska jag ta mig till träningen, känns som jag behöver det efter all kaffe & kaka som jag har tryckt i mig. Dock inte särskilt sugen ..


Påväg till Falun


Maja blev en mumie


Gick ner i en koppargruva .. dem snygga kläderna bjöd dem på!


Vid Lugnet


Ser inte så dumt ut, va?


Jag levde i dessa stövlarna!


Helnöjda ute i båten ..


Detta är sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0