Stekigt

Jag vet, jag är helt ur form när det gäller att blogga. Ur form på alla plan, om jag ska vara ärlig!

Idag har jag kommit fram till att jag inte jobbar som städerska, snarare som slav. Det är INTE kul att städa från nio till fyra. Enbart städa, och byta sängkläder. Såklart ska man på det imorron också, och på tisdag. Jag kommer dö. Okej nu låter jag som värsta divan, men ni skulle bara veta.

Efter jobb var emil snäll och hämtade mig så att jag hann hem och duscha innan jag skulle på hif med mamma och pappa! Stekande sol i 90 minuter = kokt huvud. ungefär. Efter matchen drog vi ner en runda i norrahamnen. Jag käkade blåbärspaj och njöt!

Sen åkte vi hem igen, hyrde film och nu har jag precis pratat med erika en stund! Sjukt hur mycket som kan hända på en vecka.

Nu insåg jag att jag måste sova för att klara av ännu en dag på jobb. Så .. take care. Och ni som har turen att vara lediga, njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0