Göteborg!

Ni fattar inte hur trött jag har varit de senaste dagarna! Jobbat, kommit hem, sovit, ätit, gjort lite grejer och sovit igen. Illa. Men idag var det den sista jobbedagen för min del på ett tag, och det firar vi med en tripp till göteborg med erika och elin! Alltså kommer jag att vara borta onsdag-fredag.. Kommer bli riktigt kul och anar en del galna händelser också.

Inte hunnit packa än. Aj aj aj .. och med tanke på att vi åker klockan nio imorron bitti så blir det tidig uppgång ur sängen för min del! Sova i bilen är inte heller ett alternativ, eftersom vi aldrig kört i göteborg innan. Fast, hur mycket hjälp är jag egentligen med mitt lokalsinne som är lika bra som en hönas?


Ta hand om Skåne medan jag är borta!
Ha det, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0