Galna dagar

En liten, orange eller grå mega söt kattunge. Finns det något sötare? Nix. Hade passat perfekt med en liten sötnos som kan göra mig sällskap på min stoooora ovanvåning nu. Tror ni det är möjligt att övertala min mamma om att vi ska skaffa en?

Just nu sitter jag och väntar på att vi ska åka in till lägenheten i stan igen och fixa. Så den här kvällen kommer antagligen att se ut som de flesta dagarna gjort den här veckan. Trevligt.

Imorgon är det slingning av mitt hår som gäller, sen ska jag hem till Elin och träffa gänget där, efter det blir det förmodligen en tripp in till helsingborg. 1a festivaldagen, lär bli galet.



Omöjliga att motstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0