Är jag konstig?

Har vairit en väldigt hektisk dag idag, vilket förklarar den kassa uppdateringen! Spenderade halva dagen på väla.. Handlade en skjorta till pappa och (såklart) en hel massa saker till mig själv. Det är INTE bra med rea, jo det är det ju, men helt plötsligt börjar jag tycka att vissa plagg är skit snygga, som jag i vanliga fall inte ens skulle kolla på. Enbart för att där sitter en liten röd prislapp på. En annan sak som jag bara gör när det är rea är att jag köper kläder som inte ens är i min storlek. Tex linnen i M och L, som kanske skulle funka som oversize.

Men trots mitt konstiga tänkande när det gäller rea så är jag faktiskt nöjd med mina köp idag, fast att inget av dem var i min rätta storlek. Men skit i det!

Imorgon är det nya klippningar och lagfest som gäller! Hoppas på en sjukt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0