3 ½ timme räcker inte!

Imorse undrade jag verkligen vad jag hade gett mig in på när jag sa att jag kunde jobba! Tre och en halv timmes sömn var nog inte tillräckligt, käns det som ..

Det var trevligt igår på lagfesten i alla fall! Började med en tipsrunda och en "sug lek", sen åt jag alldeles för mycket god mat, som jag toppade med en gigantisk portion marängswiss! Mmmm.. Sen hände det en hel del under kvällen, bla dans med kvastar tillsammans med Ninni. Där missade ni något! Slutade med en cykeltur med Maja till parken, och massa sentimental snack innan man kom hem och la sig vid halv fyra.

Spelade nyss en runda yatzy (nya underhållningen här hemma!) .. Ser ut som det blir en riktigt lugn kväll, med tanke på ännu en jobbdag imorron. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0