Vitaminkick

tror knappt att den här dagen kan räknas som en skoldag.
första lektionen var inställd, så vi flyttade fram dem andra
två lektionerna, vilket gjorde att vi kunde sluta vid elva.
Ganska lagom, va?

Så jag och Philippa stack vidare till Frisörgrossisten.
Köpte blonderingspulver och väteperoxid.
För nu börjar mitt nya projekt .. Få mitt hår att se lite roligare ut.

Sen hann vi med en runda på Väla också. Inte bra detta,
handlar alldeles för mycket nu för tiden.
Men allt har faktiskt varit på rea, det är väll en bra ursäkt?
Idag blev det i alla fall en snygg kofta, eller vad man
kallar det. Bilder kommer senare!



När jag kom hem kände jag mig extra nyttig - så det fick bli ett glas apelsinjuice
och kiwi. Vitaminkick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0