Vilken kväl!!

jävlar vilken kväll det var igår!
gick faktiskt skit bra, ramlade inte (som jag hade oroat mig
för innan, haha) dock så har nog dem flesta sett mig halvnaken
vid alla klädbyte. men vaaaddådå? det var skit kul och skulle
lätt göra om det igen.

efteråt gick jag erika philippa fredric och månsson (som var skit
snälla som kom och kollade) till mc donalds. satt där och snackade
ett tag, har ju faktiskt inte träffats mycket på sista tiden.

och gissa om jag somnade gott sen?

(en tråkig sak är att det inte finns några bilder alls från kvällen,
inte från min kamera iaf. så jag får se om jag kan få tag på några
någon annanstans!)

Kommentarer
Postat av: philippa

jag har videoklippet :P

2009-01-25 @ 18:54:42
URL: http://www.metrobloggen.se/philippaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0