Vilken merit!

Eftersom jag hatar att höra och titta på mig själv i videofilmer så var väll inte
det som hände i eftermiddags en dröm direkt, haha ..

Marcus lyckades nämna att jag har varit med i Lilla Sportspegeln när jag var
liten och var med på en armbrytartävling.
(.. Hela Erikas familj håller på med det, så det var därifrån jag fick upp
intresset och höll på med det drygt ett år, skulle jag tro)

Självklart skulle båda marcus kompisar kolla på det här avsnittet och dem började
leta efter det direkt på internet. och dem hittar det.

Där stod jag, typ 13 år gammal och pratar om armbrytning, dessutom var jag inte
så bra så jag förlorade alla matcherna på tävlingen, medan den andra killen dem
intervjuade vann alla sina.. Efteråt frågade dem den klassiska frågan
"hur känns det?" mitt svar på bred skånska: njaaae, jag ville ju hellst ta medalj.
Men jag får hem och träna!

Så nu är mitt nya smeknamn kändisen .. tufft va?
Fast när man tänker efter så är det väll ändå rätt coolt? (haha)
jag menar, dem har ju faktiskt inte varit med i tv ..


Kommentarer
Postat av: freja

hahaha de klippet vill jag se ':D

2009-01-10 @ 22:14:37
URL: http://frejaat.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag vill se :D skicka länk :D

2009-01-10 @ 22:32:05
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0