Rea är farligt

nu sitter jag i förmodligen världens kallaste skola och försöker
dra ut på tiden lite. Slutade typ kvart i tre och ska vara på tivoli
halv fem. hann inte åka hem, men ändå seg väntan..

Så snart blir det nog en runda ner i stan, ska köpa ett par
sulor till mina skor som är en aning förstora ..
Och innan på lunchen köpte jag ännu en väska på rean.

Tror nästan att jag utvecklat ett shoppingberoende. Hoppsan.
Men allting ser så mycket finare ut bara för att det har en röd
prislapp på sig. Är inte det konstigt?
Plötsligt börjar man tänka "nej, men jag kan nog använda den
någon gång" "Det är ju ändå så billigt"

Men, trots allt så är jag faktiskt jätte nöjd med min väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0