en femma på att jag försover mig imorron

imorgon börjar skolan - ett ochett halvt år kvar, så det ska man nog stå ut med. eller vad tror ni?

duktig som jag är så hade jag ingen aning om när vi skulle börja imorron,
så som tur är visste mina kära vänner det. alltid lika dant efter varje lov..

en annan sak som jag måste ta reda på ikväll är vilken buss jag ska ta imorron!
för nu har skånetrafiken bestämt sig för att ta bort 232:an, och lägga till massor
av andra bussar. så vilken ska man ta då? förvirrad frida.
jaja, det löser sig. för min största oro just nu är faktiskt att jag nog inte kommer
att lyckas ta mig upp ur sängen imorron bitti. usch, blir trött bara jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0