Beslutsångest

Som jag sa innan i ett inlägg längre ner, så ska vi välja individuella val

inför 3an. Har inte en aning om vad jag ska välja, men har några alternativ..

 

- Dans och sceniskframställning

- Naturkunskap B

- Franska steg 1-5

- Träna till gesellet

 

Hade jag fått bestämma hade vi haft mycket mer än bara 200 poäng att välja på.

Men nu är det ju inte så .. Beslutsångest till max kan jag tala om för er.

Vad tycker ni låter smartast? Vad skulle ni vilja läsa om ni fick chansen?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha inte lätt Frida :) Jag ska nog välja dans eller ngt språk och gesällträning:p haha, tur du inte gick med mig i hässleholm vi fick välja sånna kurser hur man lär sig blanda drinkar och så haha :D

2009-01-13 @ 20:56:55
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0