Skidor!

Imorgon ska skolan ha friluftsdag, och jag och dem flesta i klassen
ska dra iväg och åka skidor! Haha, känns som det kommer bli riktigt
kul. Speciellt eftersom en del aldrig har åkt skidor förr.
Kamera är ett måste!

Ett stort minus är att vi ska va inne i Helsingborg klockan sju
på morronen. Därför måste jag ta bussen typ tjugo i sex,
och hur kul är det?

Jaja, nu ska jag bara se till att hitta termobyxor, någon bra
jacka att glida runder i, mössa och vantar.
Inte grejer som jag använder så ofta, så det lär nog ta lite tid..

Uppdaterar er imorgon om hur det gick!



Fast såhär kommer jag nog inte att se ut.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar det var en gymnasiemässa där sånna som ska välja till gymnasiet fick gå runt och titta på de olika programmen. så var jag och en tjej i minklass där och klippte dom som var på mässan :)

2009-02-02 @ 18:50:30
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Elin

jag med :D

tävling i min blogg :) kika gärna in!

2009-02-02 @ 20:38:19
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0