Mini - Alla hjärtans dag



Så poppis jag känner mig idag! Två inbjudningar till födelsedagsfester
(dock är båda festerna på samma dag. mindre kul :( )
Plus en ros från en hemlig beundrare.. hmm.

Nej, men skolorna i helsingborg har så att man kan skicka runder
rosor om man vill till folk på andra eller samma skola,
i samband med alla hjärtans dag.
Trodde aldrig att jag skulle få någon, så blev helt chockad.
Sen när där inte var något namn i så var det det enda jag kunde gå
runder och tänka på idag. Vem skickar en ros till mig och skriver:
Puss Vännen.

Men, nu har jag fått reda på vem det var, och jag kan sluta tänka
på det mer, Haha. Väldigt gulligt i alla fall.

Men tänk så glad man kan bli, bara av att få en ros.

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Vem är den i från? :D:D

2009-02-12 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0