Dans

okej, den här dagen har varit riktigt hektisk! och därför har jag inte haft
någon som hellst tid över åt att sätta mig vid datorn.
Först praktik hela dagen, sen dans på Wallmans. Det var en tjej som
hade det här som projektarbete. Så där var massa personer som
uppträdde, bland annat AnnaLena Brundin - fast ni kanske känner
igen henne mer som "mamman" i Mysteriet på Greveholm?

Det var i alla fall riktigt roligt att få vara med och dansa.

Nu är jag helt slut, så funderar starkt på att gå och lägga mig.
Förhoppningsvis blir det en bättre blogg dag imorron.
Och då ska ni också få se lite bilder från idag. Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Astrid Olsson!!! min favve!!!!! :(

2009-02-11 @ 23:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0