Perfekt sommarkväll

Blev en sjuk kväll igår. Väldigt händelserik och impulsiv, om man säger så. Började med vars en sallad på Fillipas balkong, sen packade vi en go korg och drog oss ner mot stranden. Satt där en stund innan massa stockholmare kom och gjorde oss sällskap. inte dem vassaste personerna kanske, dem påstod att jag hade alldeles för mycket fördomar angående stockholmare. men dem tyckte det var helt okej att tycka att alla skåningar var bönner? hm, ja .. haha.

Fast där var två trevliga personer faktiskt som följde mig till bussen, sen åkte jag in till stan där det blev en utgång på hampan & tivoli. sen hemgång vid halv fyra.. lagom. tror nästan att detta är en av dem bästa kvällarna den här sommaren.


Söta michelle


Försökte få till en gruppbild


Korgen


Jag och Michelle


Bussdriver.. UNDRAR vem som fick mest?


Glömde glas - fick dricka vin direkt ur påsen från boxen.
Men ja, det ser ut som det funkade ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0