Min måndag!

Jo men visst, jag lyckades faktiskt hitta rätt imorse! Lite smått skeptisk när det gäller kurserna, men får väl se hur det går. På eftermiddagen hade vi vår första lektion i korthårsdesign. Rätt så kul faktiskt, längesen man fick rulla curler nu.

Efter skolan åkte jag iväg till Väla. Spenderade alldeles för mycket pengar. Men tror att jag har stillat mitt shoppingbehov för ett tag nu? :)



ingen jätte bra bild på mina inköp, men ändå:

- Skinnjacka
- Två tunikor
- Väska
- Skärp
- Skor


Och just det: Fick reda på idag att vi har skolfotto imorgon. Haha, kolla in HvFr3 när skolkatalogen rullar in. Ni lär få en överraskning .. Det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0