imorgon har jag ont

riktigt nöjd med min dag, faktiskt. fixade klippningarna, städade järnet här uppe (börjar undra om jag någonsin kommer att bli klar för just nu ser här ut som fan. tömt en hylla= massa saker i min säng. var ska jag sova i natt?)
 
efter det blev det en sväng till Aktiverum med mamma. Fixade kort till mig, nu jävlar börjas det! Riktigt taggad över att börja träna nu.  Blev ett pass step & styrka också .. mina armmuskler är väll inget man skryter om direkt, så ja, imorgon är träningsvärken ett faktum.

Blev även en runda till Ikea. Köpte massa saker till rummen så nu kommer det nog att bli riktigt bra. om jag blir klar någon gång, förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0