Hur lyckades jag med detta?

Den här dagen har varit minst lika galen som kvällen/natten igår. Kan ju börja med att det var en sjukt lyckad utgång, om man bortser från vissa händelser i slutet ..

Vaknade upp i ekeby imorse, utan att kunna ta mig någonstans. Mindre bra det där, lyckades dock ta mig till helsingborg sen för att hämta alla mina saker (inklusive min mobil som jag hade varit utan hela tiden) .. Sen fick jag ta bussen hem igen, märkte då att klockan hade blivit as mycket och att vi snart skulle samlas med fotbollen. Illa. Sprang hem, packade väskan och åkte iväg igen. Starkt jobbat.. Segt att vi förlorar den jävla matchen sen bara.

Nu är jag helt slut & sängen ser mer lockande ut än vanligt .. Så ni får ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0