tick tack

jaha, den här dagen har ju gått snabbt. nog kollat på 9 avsnitt av the hills + mtv
video music awards. så trevligt. känner mig dock lite ensam här hemma..

9/9 idag= 1 år och 8 månader sen jag och Marcus blev tillsammans.
ja, som man brukar säga. tiden går fort när man har roligt.
sjukt hur snabbt tiden går ibland! som detta året. var har det tagit
vägen? allt går så himla snabbt.

börjar känna mig lite bättre nu. fast det har jag ju sagt förr.. och vipps
så mår jag jätte dåligt igen. det värsta är att jag känner mig helt frisk
i huvudet, men kroppen är hel slö. den vill inte någonting.
så nu vill jag bara bli frisk!

och eftersom jag inte kan träna ikväll, så ska jag passa mina grannar
istället.. låter kul va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0