soffa, the hills & choklad

och min jätte snälla pappa kom nyss hem med mörk choklad till mig!
precis vad jag behövde just nu.
en marcus hade inte heller varit fel. saknar honom jätte mycket.
inte träffats sen i tisdes, käns som en evighet sen. jaja..
just nu sitter jag och tittar på the hills, som ni kanske fattade i förra
inlägget så är jag helt stuck nu. så bra så bra.

kom på att jag inte tränat på två veckor eller ngt sånt. känns inte jätte bra.
först mega skoskav och nu detta. jag har nog haft lite otur dem senaste
veckorna..

ha det super!


bara för jag är så glad över mitt choklad, så kommer
här en bild!


.. erkänner att det lät som jag var lite beroende där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0