sjunga? jag?

första dagen på nästan en vecka som jag går utanför dörren. wiho!
helt allvarligt talat, har det varit fler timmar på det här dygnet? så låååång dag.
men i alla fall: började med praktik, färgade/lkippte alex och emil.
exakt lika dant. haha, riktigt kul.

sen vidare till aktiverum, skulle kolla dans! men hamnade i fel grupp
tydligen, för helt plötsligt så började hon prata om att vi skulle börja
sjunga och uppträda på wallmans!
vänta. stopp. sjunga? jag? wallmans? va?
haha, ni vill verkligen inte höra mig sjunga. så jag fick säga till och hamnade
tillslut i rätt grupp! som tur var..

nu är jag mega mega trött, så nu ska jag soooova. så skönt.
har dock en jätte lång dag imorron i skolan. inte riktigt lika skönt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag som så gärna vill höra dig sjunga;)

2008-09-11 @ 14:22:20
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0