.. och det blir inte bättre!

usch, just nu känns det som jag är inne i en lååååång förkylningsperiod.
trodde det skulle bli lite bättre idag, men absolut inte. mkt sämre istället,
kanske till och med är bihålsinflammation? jag orkar inte!

trots det så var jag i skolan idag. idrott (som jag inte var med på),
engelska och samhälle. hyffsat kort dag, så det var skönt.

efter skolan åkte jag till väla, var tvungen att köpa present till fredric,
plus lite kläder att ha på mig i helgen. hittade även chinos till slut!
och på väla träffade jag sandra, som gjorde mig sällskap i en halvtimme.
sen kom marcus istället. trevligt..

men nu måste jag försöka sova! känns som jag måste bli av med min
förkylning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0