mys måndag

började dagen med riktigt god frukost hos erika. hennes mamma hade varit
jätte snäll och gjort omelett till oss. riktigt gott, lite müsli på det och min mage
var propp mätt!

mysig dag i skolan också.. började med mentortid, sen skrev jag och nejia
bara ut vårt samhälls-arbete lite snabbt, efter det stack vi ner i stan.
köpte en vanlig vit tröja på rean och en grå kjol, som jag tänkte ha på lördag!

efter det så gick jag tillbaka till skolan och nejia stack till körskolan.
vi skulle lyssna på ngn som pratade om elevkårer. och det ledde ju till
att några i min klass tänkte pimpa hela skolans toaletter! kommer säkert bli
skit bra. haha.. rosa toalettstol, någon?

slutade vid ett tiden, så jag amanda sandra sara philippa freja o sanna stack till
mezo och fikade lite. jätte mysigt. inte så ofta vi gör ngt tillsammans i klassen.. synd.

här är i allafall lite bilder!

   
min och amandas fika!                            sandras goda latte

        
sandra och amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0