jag är jätte trött

jag är så trött just nu så jag vet inte var jag ska ta vägen.
började dagen med en färgning/klippning/slingnig. sen ännu
mer färg, och massa sling. alltid trevligt ju.

direkt efter praktiken så fick jag sticka till aktiverum.
för där började dansen. klockan sju. gissa om jag var skit
trött och egentligen hellst ville sova? men jag fixade det! lite
jobbigt att dem andra redan har lärt sig danserna, bara..
jaja, första gången. så det var väll bra ändå.

hem, och klippte pappa. och nu är jag helt slut. pratade precis med
marcus och han tyckte att jag lät helt borta. så det kanske är läge att lägga sig nu?

blir iaf ingen skola för mig imorron. skulle egentligen gått en mil, men jag
hittade ju lite nya vattenblåsor på mina hälar idag. kul att få mega skoskav
igen? nej! tänker jag inte få. så jag skippar nog den milen. istället kan jag ligga
hemma och sova ut som jag säkert inte gjort på riktigt länge.
ska bli såååå skönt.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0