fortfarande sjuk ..

ingen skola för mig idag heller.. mår fortfarande inte bra. känner mig helt slö.
får väll hoppas på att det blir bättre snart, och att jag inte har lyckats smitta marcus!
så nu sitter jag här och känner mig lagom seg.
stör mig också riktigt mycket på att jag inte kan se några avsnitt av the hills
på datorn, för jag kan inte ladda ner flash player. bra timeing. nja, sådär.

imorron blir det iaf antagligen skola. missat alldeles för mkt redan, och bara
varit borta en och en halv dag. ungefär.
till helgen så är det inte så mycket bestämt, förutom på lördag. simon har
20 års fest och jag och marcus ska ha hand om musiken. haha, fråga mig
inte hur det kommer gå! ja, ni lär säkert få höra om det i slutet av den här veckan.

nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan och försöka hitta något bra att kolla på, på tvn.
bara jag som märkt att det är sjutk dåligt utbud av bra program den här tiden på dan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0