en och en halv timme kvar!

känns som mina ögon hellst av allt bara vill gå och lägga sig, men.. jag har ju
en pojkvän som fyller år om en och en halv timme. och såklart så måste jag vara 
först! fast varför, egentligen?

ikväll har jag faktiskt hunnit med ganska mycket, varit en runda hos marcus och
bakat en kladdkaka som vi dessutom gissade receptet på! resultatet blev ju
dock ganska bra, så vi måste ha gissat .. sådär .. lagom rätt i alla fall.
sen stack jag hem till erika. hon och lennart hade varit duktiga och lagat kyckling
med massa saker i. riktigt gott faktiskt. sen blev det en låååång pratstund med erika.

skönt att få prata med dig.

och jag kan fortfarande inte ladda upp bilder. lite lagom sur över det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0