23 september/ tandläkare och marcus födelsedag

imorron blir en intressant dag.
börjar dagen hos tandläkaren. rätt så skönt faktiskt. för tack vare det så
lyckas jag få ngn timmes sovmorron! yei.. efter det åker jag tillbaka till
skolan, har samhälle. sen åker jag hem igen.
en sådär lagom lång dag, eller vad tycker ni? jag är hel nöjd!

och som jag nämnde lite tidigare så fyller ju marcus år imorron!
det firar vi med en hockeymatch. haha. ja. jag är lika förvånad som ni.
men ja, det kan väll bli trevligt? rögle-modo. skit bra. sen att jag inte
fattar så mycket om hockey är ju en annan femma..

berättar mer om dagen en annan dag! för imorron kommer  jag nog inte att ha
så mycket tid. och just det, imorron fortsätter ju mina försök att börja tycka om kaffe.
får väll se hur det går ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0