ullared!

var i ullared hela dagen igår med erika, mamma och moster.
riktigt kul, och handlade nog alldeles för mkt!
men men, nu behöver jag antagligen inte handla fler klämmor
på ett tag. förhoppningsvis.
hittade ett par underbara skor också på scorett. för bara 179 kronor.
plus en massa annat på gk:s! helt sjukt det där. man bara tar massa
saker bara för att det är "billigt" men ändå så står man där i kassan och
undrar va fan man har köpt för att det blev så dyrt?!

direkt efter vi hade kommit hem igår så var det träning som gällde!
först styrka (som jag har träningsverk efter idag) och sen spel.

och sen när jag kom hem så var jag antagligen jätte trött, för vaknade
imorse och upptäckte att jag inte hade bytat om och låg i mina vanliga
kläder. så kan det gå. shopping tar på krafterna..

har inga bilder från dagen just nu, för överföringen klabbar. men det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0