trött morron och massa plugg!

vaknade upp hos marcus i morse. kan nog inte riktigt skryta med att
någon av oss är en direkt morron människa, så våra mornar ihop blir
oftast knäpp tysta, kanske med ngn enstaka mening som "ska du ha frukost?"
jaja, inte det jag ska prata om nu :)
tog bussen till skolan, ganska seg skoldag faktiskt som endå på något sätt
gick snabbt. pratade med sara om imorron! ska bli riktigt kul. resultatet får ni
se imorron, allihopa! om vi nu inte blir morotsfärgade, förståss! (haha)

lunchen tillbringade jag med erika, alltid trevligt att få prata med dig lite.
nog tur att våra skolor ligger så närma varandra?

resten av dagen har jag varit med marcus och pluggat en massa. känns som
jag börjar förstå det nu, ska läsa lite till bara!

och här får ni en bild på min stackars pojkvän som inte vill vara med på bild,
pga sin halva tand :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0