qp sugen? jaaaa

jag är helt slut nu. äntligen- en måndag till avklarad.
men det har faktiskt varit ganska kul idag. flummig dag med massa
saker som hänt. stack till mc donalds på lunchen, alla var as sugna
på det. och jag hade bestämt mig för lilla menyn +meny. men det funkade
inte med mitt csn kort :/  ledssen frida. haha, nej kanske inte.
istället blev det qp med philippa och gissa om vi blev mätta!

efter skolan stack jag och philippa o amanda ner i stan ett tag innan
bussen gick. en snabb snabbis kan man ju säga. och philippa fick
påminna sig själv om att hon skulle till ullared imorron säkert 20 gånger.

nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra!
ser i alla fall fram emot helgen super mycket nu.
ska bli riktigt kul..

återkommer snart med bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0