onsdags ångest

och idag - äntligen - fick jag smaka nejias latte. (den som väntar på nått gott?)
var iaf lika god som hon har beskrivit den! till det så åt vi kladdkaka som vi knappt
vågade äta (haha) och nejia käkade is för sin piercade tunga.
efter jag varit hos nejia ett tag så stack jag hem till marcus en sväng. sen snabbt
hem igen! jag är så sjukt trött idag så jag vet knappt var jag ska ta vägen, så det
var rätt så skönt att bara komma hem..

fast nu är marcus här igen. dock där nere och kollar ishockey (som är himla trevligt)

själv sitter jag och har lite ångest över mina kommande onsdagar, som börjar imorron:

10-18: praktik
19-20: dans
20-21: buss tillbaka till billesholm
21-22: fotbollsträning

någon mer än jag som inser att en sån dag inte är normal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0