i löv it

dagen idag har varit desto bättre! började med manikyr i skolan.
philippa gjorde fransk manikyr på mig. hon är grym!

eftet det gick vi och åt. känns som amanda blev hyffsat trött på
mig nejia och philippa efter tag?
men vaaaddå, det är höst! och löv är till för att kastas. eller?

på eftermiddagen så hade vi kundmottagning, men eftersom vi knappt
har några kunder så fick jag philippa o nejia gå ner på stan och ragga kunder.
"hej, vill du ha en sån här?"  haha.. men, det gick faktiskt jätte bra! lyckades tillslut
dela ut 50-60 blad med priser, öppettider osv. go oss!

och nu har jag avslutat kvällen med att plugga massa färglära! alltid lika trevligt..


okejdå, nu är det höst.


nejia med alla våra reklamblad


pluuuuuuggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0