helg

känner att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera i helgen,
men har helt enkelt inte haft tid..

fredag: först skolan, matte prov som gick riktigt dåligt. usch.
sen på kvällen åkte jag o mamma hem till mormor o morfar
på kalas! sen sov jag hos marcus. hade inte berättat för honom att jag
hade färgat håret då, så han fick nog en "liten" chock när han såg mig.

lördag: stack in till stan med erika o marcus. träffade fredric och kollade
lite saker. haha, hände vissa väldigt klockrena o roliga saker! minst sagt.
gick runder i stan ett tag, sen stack vi hem till fredric och kollade hif.

på kvällen lagade jag marcus o fredric mat hemma hos marcus.
tror allvarligt talat att fredric egentligen är en duracell-kanin.
sen blev det spel på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0