galen kväll!

blir tyvärr inga bilder från igår, för min kamera gick sönder!
inte många som lyckas ta sönder TVÅ kameror på EN kväll.
lite pinsamt faktiskt. men i allafall: kvällen igår var riktigt rolig.
tack erika och marcus för allting.
jag lovar, allt som kan hända, det hände! så allt slutade kanske
inte riktigt som det var tänkt, men vaddådå.. det var bra endå!

dagen idag började med massa städning av erikas hus. efter det
så åkte jag hem och vilade lite (behövdes kan jag säga) sen
stack jag och mamma ut och övningskörde. gick bra, faktiskt..

känner mig riktigt duktig nu också. har läst klart engelskan (84 sidor)
och plockat ut 30 glosor. så nu har jag bara lite samhällsplugg kvar!

nej, nu ska jag gå och göra lite nytta :) hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0