fantastic friday

min fredag var super!
i skolan började vi dagen med gråhårs modeller, gick jätte bra. sen matte b i
två timmar. för en gångs skull så började jag förstå lite! smått stolt över mig
själv faktiskt. haha. och äntligen så har jag och sara beställt tid för soldusch!
catflash blev det, hoppas det blir bra nu då. på tisdag gäller det!

efter skolan mötte jag upp fredric på knutpunkten, sen åkte vi till väla och träffade
erika. fixade lite saker och käkade. jag och erika var på flumhumör och det känns
som fredric tyckte att vi var.. smått ... jobbiga. jaja!
erika följde med mig hem och valde ut lite kläder till hennes o marcus fest.

senare på kvällen så åkte jag hem till farmor o farfar med familjen och åt tocke.
riktigt gott. finns nog inget godare.


fredric försöker fresta oss med sin goooda glass?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0