beverlyhills och massa dans

erika stack precis! dansat hela dagen idag och försökt hitta på
en dans till vår idrottslektion. gick faktiskt riktigt bra, skönt att
ha det gjort! så nu är det bara dansen till julskyltningen kvar :p

har också hunnit med att titta på beverly hills. lagom nostalgi där?
jag och erika tittade ALLTID på det när vi gick i 6an-7an-8an.
lite kul faktiskt.

första lovdagen idag också. och det har gått sjukt snabbt!
imorron ska jag va på salongen hela dagen så det lär väll gå
ännu snabbare? sen är det redan onsdag.
typiskt mig. tycker alltid att lovet är slut innan det har börjat.
jaja! nu ska jag gå o laga lite spagetti o köttfärssås.

ha det bra allihopa.


julskyltningen förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0