tiden går för snabbt..

ibland blir inte allt som man har tänkt sig.. och den här veckan kan ju vara ett rätt så
bra exempel på det. orkar inte ta tag i allt just nu, vilket nog är en av anledningarna till
varför jag aldrig uppdaterar min blogg längre.
första advent idag - men i min hjärna är det fortfarande sommar. känns mega konstigt
att sätta upp julstjärnor i fönstren och tända massa ljus. men jag måste ju erkänna att
det är ganska mysigt .. på något sätt.
men som sagt, allt blir inte som man tänkt sig. den här dagen skulle bli mysig, men istället
slutade den på ett helt annat sätt. och ja, jag orkar inte.

bahnhof med philippa i fredes. riktigt kul, måste verkligen göras om!
sen dan efter blev det en lååååång buss resa för mig hem från ängelholm.
men, det är väll sånt man får ta!

nu ska jag gå iväg och försöka hitta julstämningen någonstans!
men, ni lär höra mer av mig snart. jag ska skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0