im back

som ni säkert märkt så har jag inte bloggat på drygt en vecka nu.
har nog helt enkelt inte haft tid .. eller ork till det!
men, im back!

har dock hunnit med en hel del under tiden, årsfest i lördes,
dans, träning och massa skola. och såklart.. blivit sjuk.
har börjat undra varför jag helt plötsligt blir sjuk hela tiden?
brukade alltid va marcus som var sjuk innan, aldrig jag.

så den här trevliga, sjuka dagen började med nationellt prov
i engelska, sen åkte jag hem igen och satt mig framför teven
där jag satt resten av dagen.
fast i och för sig, gjorde dessutom klart lite arbete och hann med
lite plugg. så lite duktig har jag faktiskt varit idag. trots min dumma
förkylning/illa mående/ migrän.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0