ge mig värme

första måndagen efter ett lov är nog aldrig rolig. eller?
började med att gå upp klockan sex, vilket man inte är
van vid riktigt. och bara det var riktigt jobbigt!
tänk er sen att marcus ligger bredvid och sover vidare bara
för att han har varit ledig idag.
då blir det ju inte direkt roligare att gå upp!

men, det positiva var ju att få träffa alla i skolan idag och få
prata av sig lite. den här veckan har ju varit riktigt lång när
när man tänker efter? ...

sen slutade allt med att jag sara philippa sandra o amanda ska
göra en tidning på svenskan. haha, ni skulle bara veta alla våra
idéer. helt sjuka. men det blir säkert skit kul!

och nu sitter jag här hemma hos marcus. han är och tränar o jag orkar inte
ta bussen hem, så hade tänkt läsa mina 80 sidor i engelska boken nu.
låter väll mysigt? nja..
sitter hellre och kollar på bilder från mallorca!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0