världens längsta dag

ibland käns det som man behöver stoppa tiden och tänka efter
vad som igentligen hände..
detta har varit en sådan dag. tiden har stått still hela tiden och
mina tankar har vartit någon helt annanstans.

men, man ska nog ta sig genom det här också.

.. åkte hem till erika efter skolan och gick igenom lite dans igen.
(väldigt lite, kan jag påpeka)
vi var nog båda lite distraherade idag så vi satt oss i soffan istället
och mös med lite lussebullar.

nu vill jag sova och vakna med ett rensat huvud imorron - tror ni det går?


min andra halva

Kommentarer
Postat av: Sandra

fridiiiss <3 Allt fixar sig ! och dansen kommer gå bra i morron :D

2008-12-15 @ 19:43:55
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0