städdag

idag har jag städat som en galning i badrummet och på mitt rum.
rensat exakt allt i badrumsskåpen och slängt ungefär två kassar
fulla med massa produkter som vi aldrig använder.
så nu känner jag mig duktig och kanske ska unna mig en (eller massor?)
av chokladbitar från en av alla dem kartongerna som jag fick igår? haha..

ikväll kommer det hit massa folk, bland annat marcus familj.
ska äta något annat än julmat i alla fall! (blev proppmätt igår av all sill)
sen får vi se om det blir utgång ikväll.

just nu är jag ritkigt sugen på att lägga upp en bild på min underbara nyårsklänning.
men .. den får ni inte se förrän den 31:a!

så därför kan ni få se resultatet av städningen istället. kul, va?


så rent och snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0