Nytt år

vad har alla för planer inför kvällen imorron, då?
själv ska jag vara hemma med min bror och massa vänner.  hoppas att allt blir lyckat, det bästa är nog
att ta det som det kommer. av någon anledning har alla alltid så stora förväntningar över nyårsafton.
så därför brukar det oftast (iaf för mig) sluta på ett helt annat sätt än man tänkt sig..

men en sak som jag (och säkert nästan alla andra) känner att jag måste planera är vad man ska
ha på sig, smycken och håret.
min fina, svarta klänning hänger i garderoben och har tänkt mig lite halvt uppsatt hår så man ser
mina nya über size örhängen. kommer bli skit snyggt, eller vad säger ni?

hur har ni tänkt se ut dagen/kvällen/natten till ära?




och förresten, ta det lugnt .. om du vill hänga med hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0